I pro Litoměřice a okolní regiony bychom rádi představili a nabídli služby naší firmy. Firmy, která už dlouhá léta poskytuje podporu, zázemí, řešení a realizaci při stěhování všeho druhu. Snadno a rychle odstěhujeme domácnost, firmu ale i těžká břemena. Naši zákazníci jsou soukromé osoby (vlastníci či nájemníci bytů a domů), firmy (malé, střední i velké) a v neposlední řadě také každý, kdo vlastní nebo využívá ke své činnosti kancelář. A o této činnosti bychom vám chtěli říct něco víc právě v tomto článku.
Přestěhujeme každého
Ani zde nehraje roli velikost firmy nebo kanceláře. Skupinu našich klientů tvoří jednotlivci i kanceláře sestávající z několika místností. I jakožto provozovatel maličké kanceláře nás tedy můžete v každé případě kontaktovat a obrátit se na nás s vaším požadavkem. A totéž platí i pro opačný extrém. Majitelé velkých kanceláři se taktéž nemusí bát o bezpečnost svých věcí a hladký průběh celé akce. Vždy máme vše plně pod kontrolou a vy s námi. Naše stěhování má několik fází a teď bychom vás rádi ve stručnosti seznámili s jejich nejdůležitějšími body.
Plánování, akce, ukončení
Stěhování začíná prvotním kontaktem a probrání požadavků zákazníka. Vždy maximálně respektujeme vaše přání, které se snažíme v nejvyšší možné míře skloubit s našimi znalostmi a zkušenostmi z předchozích stěhování. V den D, v odsouhlasenou dobu se dostavíme v dostatečném počtu na místo a vše může bez prodlení začít. Krom toho, že jsou naši pracovníci skvěle proškolení, používají také profesionální techniku. Auta, manipulační a obalová technika – vše je v naší režii, vše zajistíme.
Nestaráme se ale jen o samotné stěhování. Pokud budete chtít, rozmontujeme stěhovaný nábytek, odpojíme elektroniku a vše po stěhování uvedeme zase do původního stavu. Pro váš větší klid a pohodu také nabízíme pojištění stěhovaných věcí, na kterých vám obzvlášť záleží. A po stěhování samozřejmě uklidíme a odvezeme veškerý obalový materiál a také věci, které případně určíte k likvidaci. Jestli si myslíte, že i pro vás můžeme cokoliv udělat, dejte nám vědět.
Ceník
Nákladní vůz 21 m3
Ideální pro garsonku, 1+1, 1+kk, 2+1. Doporučujeme 2 pracovníky.

Přejezd mezi městy
od 15 Kč/km

Vozidlo + 1 pracovník
700 Kč/hod.

Vozidlo + 2 pracovníci
900 Kč/hod.

Vozidlo + 3 pracovnící
1200 Kč/hod.
Nákladní vůz 39 m3
Ideální pro 2+1, 3+1, 4+1, 2+kk,3+kk,4+kk, dům. Doporučujeme 3-5 pracovníků.

Přejezd mezi městy
od 18 Kč/km

Vozidlo + 1 pracovník
800 Kč/hod.

Vozidlo + 2 pracovníci
1000 Kč/hod.

Vozidlo + 3 pracovníci
1300 Kč/hod.