Stěhování kanceláří Liberec a okolí

Těší nás, že jste zavítali na naše stránky a seznámili se činností naší společnosti. A jelikož je stěhování kanceláří jednou z našich specializací, rádi bychom vám o této službě pověděli více. A jak název tohoto článku napovídá, jedná se především o stěhování kanceláří v oblasti Liberec a okolí.

Jak naše stěhování probíhá?

Průběh spolupráce s klientem je velmi podobný jako při stěhování bytů nebo domů. Po prvním kontaktu je vždy třeba sestavit detailní plán celé akce, včetně termínů, použité techniky, personálních zdrojů a nákladů. Do ničeho vás nenutíme, všechno se přizpůsobuje přáním a možnostem klienta. Jakmile je odsouhlasen plán stěhování, můžeme začít. Obstaráme krabice a veškerý potřebný obalový materiál, který vaše věci ochrání proti poškození. A nemusíte se bát, po stěhování vám nezůstane hromada odpadu, všechno nepotřebné po sobě uklidíme, odvezeme a zlikvidujeme. Samotné stěhování je prováděno pracovníky, na které se můžeme spolehnout a které mají řadu zkušeností, takže vše probíhá hladce a bez zbytečných komplikací. Náš vozový park a vůbec celé technické vybavení je přizpůsobeno právě potřebám stěhování a proto pracujeme rychle, spolehlivě a s maximální péči o stěhované předměty. Pro všechny ale případy je z naší strany možnost zajistit i výhodné pojištění vašeho majetku.

Bez práce a bez starostí

Abyste se opravdu nemuseli o nic starat, provádíme odpojení a zapojení elektrospotřebičů, stejně tak jako rozebrání a opětovné složení nábytku. Ten na novém místě pochopitelně opět rozestavíme dle vašeho přání. Překážkou nejsou ani těžké stroje a nadměrně rozměrné předměty, na vše jsme vybaveni. Jak tedy vidíte, jedním z hlavních benefit stěhování s námi je razantní úspora času, peněz a minimum starostí. Máte-li tedy zájem se dozvědět víc, nebo si rovnou domluvit vaše stěhování, kontaktujte nás prosím, naši pracovníci jsou vám k dispozici.

Potřebujete spolehlivě přestěhovat v Liberci?

Neváhejte se na nás obrátit a my se o vše postaráme.